קלמנטין מיוזיק

מוזיקה לאירועים, נקיה ממשחקים

כשאנחנו מרימים אירוע, ממש לא רלוונטי מאיזה סוג בדיוק, זה יכול להיות די ג'יי לבת מצווה, ממשיך בחתונה מרגשת ועד לאירועים עסקיים וחברתיים כאלה ואחרים.

המוזיקה זה עניין חשוב, אם לא אחד מהחשובים ביותר, מה שיתן טאץ' רציני על איכות האירוע עצמו זה בעצם הדי ג'יי לחתונה. 

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות בתחום המוזיקה לאירועים, די ג'י לאירועים, אין אדם שיתעסק במוזיקה ולא יאהב את זה רק שבגדול זה הרבה יותר, זה ממש לא רק מוזיקה זה עסק שדורש התייחסות מאוד רצינית לגבי כל הלוגיסטיקה האפשרית.

גיוס לקוחות, טיפול בהם, עמידה בזמנים, תכנון מוקפד מראש של כל הפרטים כולל הגעה שעות ארוכות לפני התחלת האירוע כדי לדאוג שלא יהיו שום בלתמי"ם. כל אלה המתכון לחברה איכותית שתעלה אירוע מוצלח במיוחד כמו חתונה.

כששמעתי על "קלמנטין די ג'יי”, מוזיקה לאירועים, על איך שהם עובדים הכותרת הזו, זה התיאור שעלה לי בראש, הכל סביב לתת את הטוב ביותר, חבר'ה מוכשרים במיוחד שמרימים הפקות לשמיים והכל בזכות היסודיות שלהם לגבי הצורך שזה יהיה מושלם.

בקיצור… רק במקום שבו אנשים שמים דגש על הפרטים הקטנים, ניתן להגיע לתוצאות הכי טובות שיש. ממליצה בחום להיכנס לראות ביקורות עליהם, 120 נותני ציון זה חתיכת כוח שמעיד על המון! בעיקר כשהציון הוא כמעט 100 והשוק עמוס. בשעה שברור לכל בר דעת שאחוז המצביעים הוא יחסית נמוך.

כדי לפצח את הסוד של הצלחה כזו, בררנו מה הוביל אותם לקחת את תחום המוזיקה צעד אחד קדימה למקור פרנסה ברמה האישית קודם בתחום המוזיקה לאירועים. מני, אחד השותפים, סיפר שאת נשף השכבה הוא עשה, שם האהבה פרצה, צצה, והתחילה לפני עשר שנים ומסכם את התחושה במילים "להרים שמחה זה סיפוק שאי אפשר להסביר, עד שלא תעשה את זה לא תוכל להבין" ככה התחיל דרכו כדיג'יי לאירועים.

ניב, שותף נוסף מספר שהוא הגיע בכלל מרקע של משפחה מוזיקלית, מדובר על חלום שהתחיל אי שם בסוף הילדות, תחילת הנערות גיל 12 כזה, שם בערך התחלתי לעשות הפקות של ימי הולדת. "אחי הגדול גם נכנס למסלול בעבר ויצא כשנתיים לפני שאני נכנסתי אז משם היה לי קצת ציוד, בגיל 13 בערך ההורים קנו לי את הפלטה הראשונה, שאיתה עשיתי את אירוע הבת מצווה הראשונה ומשם זה כבר היסטוריה שבא אני מתעסק מזה 14 שנים.” ככה ניב התחיל דרכו כדיג'יי לחתונה.

אין על התחושה של לגרום לאנשים, בעיקר לזוגות! לחייך ולהנות ממוזיקה טובה שהיא לא בהכרח מה שמתנגן על בסיס מה שהולך באופנה כרגע בחתונות, זה… זה חתיכת סיפוק.

 

מעוניניים שנחזור אליכם ? תשאירו פרטים

זה פשוט להתעורר כל בוקר עם חיוך של אושר אדיר מהעבודה.

גם למני וגם לניב, השותפים הבכירים יש טיפ אדיר לתת לבעלי האירוע כדי להגיע לשביעות הרצון האדירה ביותר מנושא הדיג'יי לאירוע, שטומן בחובו, טיפ אישי קטן ממני.

קודם כל על בסיס התחקיר הקטן שאני זכיתי לעשות עליהם, חד משמעית להסתכל על ביקורות, הביקורות שלהם מעלפות, סטטיסטיקה לא ריאלית, והבנתי גם באופן חד משמעי שהאנשים האלה לא רק אוהבים מוזיקה, יש להם גם את החיבור שאוהב בני אדם והם קשובים לצרכים האינטיימים ביותר שלכם, לכן גם התפוקה האיכותית. זה נאמר מהכותבת לא מהם. זה על בסיס ההתרשמות האישית שלי, כי אני בספק עד כמה הם מודעים לייחוד שלהם.

בכל מקרה גם מני וגם ניב, ממליצים לשבת מראש עם הדיי ג'יי שיבין את הראש ואת הסגנון שלכם ובזאת יוכל להביא לידי ביטוי את את הטעם המוזיקלי שלכם בפועל. 

השילוב הזה של ההבנה שלהם באנשים, קריאת ה"טיפוס" המוזיקלי שאתם בשיתוף פעולה עם ההבחנה של הקהל המשתתף באירוע, זה סוד הקסם של "קלמנטין די ג'יי" ומי שהכיר  אותם מבין מהיכן נולדים המשפטים של הלקוחות כמו: “גרמת לחלום שלי להתגשם" או "אתה הדבר הכי טוב שיכולנו לבחור" זה לא רק מצמרר זה גם ממש נוגע!

לסיכום, אחרי שיצא לי להכיר אותם ממש מעט, ממליצה עליהם לכל אירוע.

מוסיקה לאירועים מומלץ לקרוא

Biography

"שאתם בוחרים אמן עדיף שתדעו איזה עוד יכולות יש לו חוץ מביקורות מעולות. אין יותר כיף מלדעת שאתם נפגשים עם אמן אמיתי"

שתף עם חברים

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

הצטרפו למאות זוגות שכבר השפיעו

בואו תעזרו לחברים שלכם להנות מהאמנים של קלמנטין די ג'ייז שיהנו גם הם משירות גבוה ויחס אישי חם שאין לו שני לו - אז תרגישו חופשי לשתף את העמוד של האמן המעודף שלכם!

Facebook
WhatsApp

מעוניניים שנחזור אליכם ? תשאירו פרטים

דילוג לתוכן