המלצה על בחירת שירים לחתונה

תקליטן לחתונה

בואו נדבר על זה, "איך מתחילים לבחור מוסיקה לחתונה ?


השאלה פשוטה אבל מורכבת מהמון שאלות שמתחילות לצוץ שמדברים על זה.
אז בואו נתחיל להבין את התהליך >
בחירת " די ג'יי נכון לאירוע " שתוכלו להסביר לו בכמה מילים אודוץ עצמכם והאירוע והוא פשוט יתחיל להבין אותכם…זו כבר ההתחלה הנכונה

למה בעצם דיי ג'יי נכון לאירוע ?
די ג'יי זה החלק שמוביל מוסיקאלית את כל הערב, די ג'יי טוב יודע לשאול אותכם את השאלות הנכונות ולהתאים את התשובות לאירוע שלכם.
לדוגמא :
כמה מוזמנים יש לכם באירוע ?
איזה סגנונות מוסיקה אתם אוהבים לשמוע ?
מי הם המוזמנים שלכם ?

לפי השאלות האלה תוכלו  להבין שאתם היחצנים של האירוע שלכם
ולכן בחירת המוסיקה לרחבת הריקודים יש לאה חשיבות גדולה,
בחירת שלא מתאימה לרוב האורחים שלכם יכול להוביל למצב שרחבת הריקודים לא תהיה מלאה ובטוח שלא תחזיק הרבה מעמד הרבה זמן… מצב שאנחנו לא ממש לא רוצים שיקרא.
לכן חשוב לבחור די ג'יי עם המלצות וכמובן שהיה חיבור נכון בנכם!

אז מה להתפשר על סגנון המוסיקה שלנו ?
איך ידעו שזה הטעם שלנו באירוע ?
אז בדיוק בשביל זה יש את בחירה מוסיקה של קבלת הפנים של האירוע >> ויש הפסקות בין מנות שאפשר לבחור המון סגנונות מוסיקה שיכולים להתאים לטעם המוסיקלי שלכם.

החברה המובילה למויקה בישראל 
ברגע שיש לכם תשובה לשאלה הזאת אתם יכולים לתת לדי ג'יי שלכם את המידע הכי נכון שיש ובכך הוא עושה החישובים שלו לאירוע שלכם.

אז אם אנחנו לוקחים את המצב של בחירת המוסיקה באירוע שלכם נעשה עבודה של 80% מהעבודה ונשאר לנו עוד פרט קטן למלא ואנחנו סיימנו.

אז מה הם 20% הנוספים אתם שואלים ?
ובכן זה בדיוק הקטע שלכם > >
לכל קבוצת חברים יש את השירים האלה שכולם מזהים / צוחקים מהם / ובוא נגיד את זה ככה אלה הם הקלפים שמרימים את האירוע, גם עם האירוע במצב עייף או שהאירוע בשיא שלו תמיד אפשר לטפס עוד ועוד הרי זו הסיבה שהתכנסנו אליה.
לכן בדרך כלל זה יהיה שיעורי הבית שלכם בתוך מפיקי האירוע וחשוב גם תמיד לזכור שעומד מולכם איש מקצוע אז לא חייב סיכום של כמה דפים A4 אלה לדעת לסמוך עליו. 
אז לסיכום חשוב שנדע להקשיב לאנשי המקצוע אותם אנחנו בוחרים לעדכן אותם בדברים החשובים לנו, כמובן לא לשכוח שגם הדיג'יי הוא בנאדם וחשוב שמעבר להבנה הכל יהיה רשום 

Biography

"שאתם בוחרים אמן עדיף שתדעו איזה עוד יכולות יש לו חוץ מביקורות מעולות. אין יותר כיף מלדעת שאתם נפגשים עם אמן אמיתי"

שתף עם חברים

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

הצטרפו למאות זוגות שכבר השפיעו

בואו תעזרו לחברים שלכם להנות מהאמנים של קלמנטין די ג'ייז שיהנו גם הם משירות גבוה ויחס אישי חם שאין לו שני לו - אז תרגישו חופשי לשתף את העמוד של האמן המעודף שלכם!

Facebook
WhatsApp

מעוניניים שנחזור אליכם ? תשאירו פרטים

דילוג לתוכן